موسسه آموزش زبان MCI

۳۸۴۵۲۵۲۴

info@mehrsajjad.ir

موسسه زبان mci

آنچه که باید درباره ما بدانید....!

آموزشگاه و موسسه زبان انگلیسی مهر سجاد MCI از سال ۱۳۸۱ در مشهد در زمینه آموزش زبان انگلیسی شروع به فعالیت کرد و در سالهای بعد آموزش زبان فرانسه و عربی رو اضافه کرد. ما در موسسه مون فقط ۳ تا زبان رو به صورت تخصصی کار میکنیم در همه سطوح، چون اعتقادمون اینه که رو تعداد زبان کمتری با کیفیت بالا کار کنیم بهتره تا تعداد زیادی زبان باشه ولی با کیفیت پایین.

 

چه زبان هایی آموزش میدیم؟​

زبان هامون انگلیسی و فرانسه و عربی هست، تأکید بیشترمون هم در همه زبان ها روی مکالمه س گرچه مکالمه بدون گرامر نمیشه. اساتیدمونو بعد گذروندن یک پروسه طولانی و با وسواس زیادی انتخاب میکنیم.

دوره های آموزش زبان انگلیسی MCI چطوریه؟

برای زبان  انگلیسی از کودکان ۵ سال آموزش میدیم تا بزرگسالان؛ البته در فضاهای مجزا چون اعتقادمون اینه که هیچوقت آموزش زبان کودکان و نوجوانان نباید با بزرگسالان در یک کلاس باشن برای هر مقطع سنی کتابهای مجزا داریم که تحقیق زیادی روشون کردیم بعد انتخابشون کردیم.

دوره های زبان انگلیسی ADVANCED و پیشرفته MCI چطوریه؟

دپارتمان زبان ادونسمون که شامل دوره های esol دانشگاه کمبریج میشه (FCE,CAE,CPE) جزء قویترین و بهترین دپارتمانهای ادونس مشهد هست و از اساتید کاملا حرفه ای و با دانش استفاده میکنیم.

دوره های آموزش زبان فرانسه MCI چطوریه؟

دپارتمان زبان فرانسه مون از کتابای EDITO استفاده میکنه کمتر موسسه ای در دپارتمان فرانسه از سطوح ابتدایی تا ادونس رو داره ولی ما بیشترشو داریم و بسیار قوی در زمینه فرانسه کار میکنیم حتی برای کودکان.

دوره های آموزش زبان عربی MCI چطوریه؟

دپارتمان زبان عربی هم داریم که اونم بر خلاف بیشتر موسسات از سطوح ابتدایی تا پیشرفته برگزار میشه، هم فصیح داریم هم لهجه 

هم فشرده داریم واسه اونا که بازاری پزشک هتلدار رستوران دار و… هستن 

هم ترمیک داریم واسه اونا که دوست دارن از بقیه بیشتر یاد بگیرن و برن سطوح بالاتر و تو عربی حرفه ای بشن.

کلاسای فقط جمعه ها داریم هم انگلیسی هم فرانسه هم عربی واسه اونایی که خیلی گرفتارن

برای دیدن کلاسهای یک روز در هفته و فقط جمعه ها اینجا رو کلیک کن

لوگوی موسسه زبان mci مشهد

دوره های بحث آزاد (FREE DISCUSSION) داریم؟

در تمام دپارتمانها  کلاسهای بحث آزاد داریم که فقط یک جلسه در هفته هست و بصورت مرتب برگزار میشه و برای تقویت مکالمه مناسبه. اینجا رو کلیک کن

آیا موسسه زبان MCI دوره های TTC و تربیت مدرس داره؟

در موسسه زبان  MCI مشهد در طول این سالهای متمادی دوره های TTC (TEACHER TRAINING COURSE) یا تربیت استاد و مدرس زبان خارجی توسط بهترین مدرسین و اساتید و با تکیه بر توان و استعدادهای نیروهای نخبه و کاردان برگزار شده و با تأکید و توجهی که بر مولفه کیفیت وجود داشته بهترین اساتید زبان با هدف تربیت استاد و مدرس زبان خارجی برای آموزش زبان انگلیسی فرانسه عربی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان  پرورش پیدا کردن که خیلیاشون در موسسه زبان خودمون یا در دیگر موسسات زبان مشهد دارن تدریس میکنن.

برای دیدن دوره های TTC موسسه زبان MCI  اینجا رو کلیک کن

جدیدترین دوره هایی که به MCI اضافه شده دوره های تیسول (TESOL) هست که بصورت انحصاری موسسه ما نمایندگی TESOL CANADA (که از موسسات معتبر در دنیا هست) رو در مشهد داره و اساتید رو با جدیدترین متدهای روز آشنا میکنه و ضمن اینکه تحول شگرفی در روش تدریس اساتید ایجاد میکنه میتونه فرصتهای شغلی بهتری رو هم در ایران هم در دنیا برای فرد ایجاد کنه بدین معنی که موسسات آموزشی چه داخل ایران چه خارج به واسطه داشتن این مدرک بین المللی امتیاز ویژه ای درگزینش لحاظ خواهند کرد.

آیا تعداد ترمها و جلسات در MCI زیاد هست؟

 ما تو موسسه زبان MCI سعی کردیم بهرین کیفیت رو به زبان آموزان ارائه بدیم در عین حال با اینکه بالا نگه داشتن کیفیت هزینه بر هست ولی دوست داریم این خدمات با قیمت مناسب به مخاطبان ارائه بشه در همین راستا لازم دونستیم مطلبی رو در مورد تعداد جلسات و سیلابس آموزشی اعلام کنیم

در مورد تعداد ترمها ، تعداد جلسات و سیلابسهای کتابهای آموزشی مون بارها و بارها برای بررسی بیشتر جلسات کارشناسی توسط سوپروایزرها و اساتید برگزار شده تا شاید اگر امکانش باشه تعداد جلسات به نفع زبان آموزان کمتر بشه تا در وقت و هزینه صرفه جویی بشه ولی متفق القول به این نتیجه رسیدیم که با کمتر کردن هر کدوم از پارامترهای بالا حتی به اندازه یک جلسه در هر ترم باید بخشی از محتوای آموزشی حذف بشه و این قطعاً به آموزش کامل و صحیح لطمه خواهد زد و پروسه آموزش ناقص خواهد ماند. متاسفانه در برخی موسسات به دلایل تجاری و برای جذب مشتری تعداد جلسات رو کم میکنن و اینکار مستلزم صرفه نظر کردن از بخشی از مطالب کتاب هست و مخاطب فکر میکنه که به نفعش شده ما مدعی نیستیم که بهترین کار رو انجام میدیم اما سعی کردیم با تلفیقی از تجربه ۲۲ ساله و دانش و بررسی های دقیق با تیم کارشناسی بهترین تصمیم رو بگیریم چون کیفیت آموزش برامون مهم هست.

رضایت شما تعهد MCI به کیفیت رو دوچندان میکنه

درباره ما

آموزشگاه زبان انگلیسی مهر سجاد MCI از سال ۱۳۸۱ در مشهد در زمینه آموزش زبان انگلیسی شروع به فعالیت کرد، ما در موسسه مون فقط ۳ تا زبان رو به صورت تخصصی کار میکنیم در همه سطوح، چون اعتقادمون اینه که رو تعداد زبان کمتری با کیفیت کار کنیم بهتره تا تعداد زیادی زبان باشه ولی با کیفیت پایین.

فضای مجازی

تمامی حقوق متعلق به موسسه MCI میباشد
نرم یک زبان فرانسه

اگه زبان فرانسه دوست داری عجله کن!