موسسه آموزش زبان MCI

۳۸۴۵۲۵۲۴

info@mehrsajjad.ir

موسسه زبان mci

به چه دلیل و چرا باید زبان خارجی مثل انگلیسی ، فرانسه ،عربی و... یادبگیریم؟(فواید و کاربردهای یادگیری زبان خارجی)

زبان آموزای عزیزی که میگن اصلا چرا باید زبان خارجی بخونیم؟ یا فایده یادگرفتن زبان خارجی چی هست؟ یه کوچولو توجه کنین به اینکه یادگرفتن زبان و بطور خاص از سن پایین تر چه فایده ای داره برات

۱اگر یه زبان خارجی مثل انگلیسی ، فرانسه ،عربی و… رو خوب و دقیق یادبگیری در آینده میتونی یه استاد خوب زبان بشی یعنی همیشه یه شغل تو جیبت هست و مهمتر اینه که این شغلت محصور به مرزهای جغرافیایی نمیشه میتونی در تمام دنیا تدریس زبان کنی
۲اگر دانش آموز هستی یا دانشجو حتما برای کنکور در مقاطع مختلف نیاز به دانستن زبان انگلیسی داری
بعضی وقتا در سطوح بالای دانشگاهی منابع و کتبی که در دسترسِت هست فقط به زبان اصلی هست اونجاس که گیر میوفتی
۳خیلی از بازیهای دیجیتال معروفی که بازی میکنی حریفت یا همبازیت ممکنه خارجی باشه بعد نمیتونی باهاش صحبت کنی
۴خیلیا دوست دارن با کامپیوتر برنامه نویسی یا طراحی انجام بدن. خیلی وقتا برای آموزش کسی رونمیتونی پیدا نمیکنی که توانایی بالایی داشته باشه مجبوری برای ارتقاء سطح علمی خودت از منابع خارجی استفاده کنی اینجاس که دونستن زبان خارجی مثل انگلیسی ، فرانسه ،عربی و… خیلی تو پیشرفتت موثر هست ضمن اینکه طبق پژوهش های انجام شده یکی از پرطرفدارترین مشاغل در خارح از کشور IT هست.
۵برای انواع سفرهای تفریحی زیارتی سیاحتی دونستن زبان کمکت میکنه.
۶برای شرکت در انواع آزمونهای بین المللی مثل IELTS, TOEFL, PTE, FCE, CAE, CPE, CELPIP, DUOLINGO, GRE  و آزمونهای داخلی مثل MSRT, EPT, TOLIMOحتما دانش زبان خوب نیاز هست و از زمانهای خیلی قبل باید برنامه ریزی کرد.
۷دیدن و گوش دادن به فیلم ها و موزیک های خارجی که دیگه گفتن نداره
۸استخدام در شرکت های خارجی چه داخل کشور و چه خارج از کشور
۹استخدام در شرکتها جهت تعامل با شرکت های خارجی جهت امور بازرگانی
خلاصه که بیشتر جاها برای توسعه یا پیشرفت نیاز داریم که یکی از زبان های خارجی مثل انگلیسی ، فرانسه ،عربی و…  بلد باشیم ولی خب متاسفانه هنوز قرص یادگیری زبان کشف نشده و این مستلزم این هست که از همین الان شروع کنیم تا اونجایی که لازمش داریم گیرمون نندازه

بهترین موسسه زبان مشهد کجاس؟

موسسه زبان خارجی خوب تو مشهد کجا بریم؟

موسسه زبان خارجی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟

 
 
موسسه زبانی برو که حتما سیستم ارزشیابی داشته باشن هم کتبی هم شفاهی

مولفه های زیادی در کیفیت یک موسسه آموزشی و خصوصاً موسسات آموزشی زبانهای خارجی موثر هستن که قطعا یکی از اونها سیستم ارزشیابی است.
سیستم ارزشیابی به عنوان بخشی از پروسه آموزش دارای اهمیت بسیار زیادی هست.
گرچه عموما افراد از آزمون استقبال نمیکنن ولی بدون یک سیستم ارزشیابی دقیق و درست روند پیشرفت آموزشی قابل بررسی نیست و بدون آزمون نمیشه فهمید که آیا فرد مطالب تدریس شده رو درست یاد گرفته یا خیر.
از اونجایی که کیفیت در موسسه زبانهای خارجی MCI بسیار مهم هست ما با تشکیل تیم بزرگ و قوی از طراحی آزمون ها گرفته تا برگزاری و اجرای آزمون ها- چه شفاهی و چه کتبی-تا پیگیری قبولی یا عدم قبولی در امتحانات سعی کردیم این روند با بیشترین دقت صورت بپذیره.
و ما برای تک تک این مراحل هزینه کردیم تا بهترین کیفیت رو به شما ارائه بدیم.
و در این بین برگزاری آزمون شفاهی در پایان هر ترم برای موسسات زبانی که ادعای آموزش مبتنی بر مکالمه زبان دارن ضروریه به غیر از سطوح پایین که به علت سن کم زبان آموز ممکن هست براش استرس زا باشه و از زبان روی گردان بشه و برای اون سطوح ما به امتحان کتبی بسنده کردیم.

 

موسسه زبانی برو که حتما تفکیک سنی داشته باشن

در موسسه زبان MCI مشهد افراد میانسال یا نوجوان یا اصولا با فاصله سنی زیاد در یک کلاس قرار نمیگیرن.این مورد از لحاظ علایق و نوع مطالبات افراد باعث ایجاد اختلالاتی در کلاس خواهد شد.

 

موسسه زبانی برو که حتما تعیین سطح داشته باشن

در موسسه زبان MCI تعیین سطح بر اساس دانش افراد انجام میشه و در جایی قرار داده میشه که با دانش فرد مطابقت داشته باشه. ولی متاسفانه در بعضی موسسات زبان در مشهد یا کشور افراد بر اساس سن تعیین سطح میشن که بسیار کار غلطی هست

به همین منظور پیش میاد فردی که سنش بالاس ولی دانش زبانی نداره بعد باید کتابی رو بخونه که مباحث پیش نیازش رو هنوز فرانگرفته.

در موسسه زبان MCI مشهد اگر زبان آموزی با وقفه بیش از ۴ ماه دوباره برگرده به موسسه مجدد تعیین سطح میشه

این به این دلیل هست که به علت فراموشی مطالب سطح فرد تغییر کرده و ممکنه پایین تر باشه در اینصورت اگر در کلاس غیر همسطح قرار بگیره باعث اخلال در روند آموزش میشه

 

موسسه زبانی برو که هر کسی رو به عنوان معلم سر کلاس نذارن

در موسسه زبان MCI مشهد از اساتید امتحان ورودی گرفته میشه و دانش اساتید سنجیده میشه و برای اساتید ساعتها آموزش روش تدریس با کار عملی انجام میشه تا اساتید با کمترین ضعف به تدریس بپردازن و وقت و هزینه شما عزیزان تلف نشه

 

موسسه زبانی برو که سیستم آموزشیش به روز و جدید باشه

کتابای ما در موسسه زبان MCI مشهد آخرین ورژن AMERICAN ENGLISH FILE  هست

این کتابا  ضمن اینکه رویکرد مکالمه داره در عین حال چهار مهارت زبانی و تلفظ ها رو هم پوشش میده

و همچنین در دپارتمان زبان فرانسه آخرین ورژن کتابای EDITO هست.

 

اینجا چند تا از موسسات  زبان خارجی خوب در مشهد رو بهت معرفی میکنیم

 

۱- موسسه زبان MCI
این موسسه  به عنوان یکی از پیشتازان آموزش زبان انگلیسی با کادر فوق العاده قوی توانسته بیش از ۲۰ سال به عنوان یکی از بهترین موسسات زبان مشهد مطرح شود.

جذب اساتید برتر نظارت کامل بر آموزش، آزمون تعیین سطح، اساتید کارآزموده کلاس های کم جمعیت و متناسب گروه های سنی مختلف تنها بخشی از خدمات این موسسه می باشد.

ما با کادر مجرب و محتوی اموزشی مناسب به همراه برنامه ریزی دقیق توانسته ایم بهترین نتایج را برای زبان آموزان رقم بزنیم.

۲- موسسه سفیر گفتمان

موسسه زبان سفیر گفتمان نخستین ارائه‌دهنده‌ سیستم آموزش ترکیبی هایبرید شامل آموزش حضوری به‌همراه آموزش آنلاین، در ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۸ با افتتاح اولین شعبه خود در منطقه‌ قلهک تهران آغاز به‌کار کرد. با اراِیه انواع دوره ها ارایه راهکار های مناسب جهت یادگیری زبان توانسته نتایج درخشانی را رقم بزند و با ارایه ی دوره های متنوع زبان آموزان را جهت شرکت در آموزهای ایلتس و تافل آماده کند.

۳- موسسه زبان حافظ

موسسه زبان های خارجی حافظ با چند مرکز و با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰نفر نیروی اداری و آموزشی  و سابقه آموزشی طولانی خود و با ارائه سیستمی منحصر به فرد برای سطوح متفاوت توانسته است طیف گسترده ای از علاقه مندان به زبانهای ( انگلیسی –آلمانی –روسی –فرانسه -ترکی استانبولی-  ایتالیایی – اسپانیولی – عربی – چینی ) و در دوره های کاربردی زبان را به این مرکز جلب کند.موسسه تحت مدیریت و نظارت افرادی که خود از اساتید دانشگاه بوده و تجربه ای طولانی در امر تدریس دارند می باشد. تمامی کتب و برنامه آموزشی منطبق با اطلاعات روز دنیا می باشد

 

درباره ما

آموزشگاه زبان انگلیسی مهر سجاد MCI از سال ۱۳۸۱ در مشهد در زمینه آموزش زبان انگلیسی شروع به فعالیت کرد، ما در موسسه مون فقط ۳ تا زبان رو به صورت تخصصی کار میکنیم در همه سطوح، چون اعتقادمون اینه که رو تعداد زبان کمتری با کیفیت کار کنیم بهتره تا تعداد زیادی زبان باشه ولی با کیفیت پایین.

فضای مجازی

تمامی حقوق متعلق به موسسه MCI میباشد

شروع ترم یک مکالمه عربی

کلاس زبان عربی مشهد

ترم یک مکالمه عربی داره شروع میشه

ساعت 19-20:30 روزهای زوج

شروع ترم 8 اردیبهشت 1403

در کوتاه ترین زمان عربی صجبت کن!