بهترین موسسه آموزش زبان در مشهد MCI

۳۸۴۵۲۵۲۴

info@mehrsajjad.ir

موسسه زبان mci

دپارتمان عربی

چرا یادگیری زبان عربی مهم است؟

زبان عربی کاملترین زبان دنیاست.
۴۰۰ میلیون نفر در ۲۲ کشور جهان که شامل ۱۰ کشور آفریقایی و ۱۲ کشور آسیایی میباشد زبان عربی صحبت میکنن عربی فصیح زبان رسمی است که در همه کشورها به عنوان زبان عربی پایه مورد استفاده قرار میگیره.البته در کشورهای مختلف عربی لهجه یا گویش های مختلفی وجود داره (مثل لهجه های مشهدی ، اصفهانی ، شیرازی ، لری و… که ما در فارسی داریم) که از جمله اونا میشه به لهجه عراقی ، لهجه خلیجی ، لهجه شامی و … اشاره کرد.

کاربرد زبان عربی در زندگی روزمره

همه ما دوست داریم کسب و کارمون رو گسترش بدیم و درآمدمون بالا بره. ناگفته پیداست که تجارت با کشورهای خارجی و مراودات با شرکت ها و سازمان ها و حتی مردم کشورهای خارجی میتونه آرزوی هر کسب و کاری باشه.
با توجه به جمعیت ۴۰۰ میلیونی عرب زبان و گستردگی کشورهای عرب با یادگرفتن زبان عربی میتونیم یه بازار جدید ۴۰۰ میلیون نفری به مشتری هامون اضافه کنیم

موارد زیر میتونه از اهداف یادگیری زبان عربی باشه

۱-ارتباط با زوار عرب جهت تجارت ، فروش ، درمان ، سیاحت ، زیارت و….
۲-مهاجرت به کشورهای عربی
۳-سفر به کشورهای عربی برای کار یا زیارت یا تفریح
۴-میتونی یه معلم زبان عربی بشی و تو یه موسسه زبان عربی تدریس کنی
۵-میتونی یه مترجم خوب زبان عربی بشی
۶-موسسات عربی خوب در سطح شهر مشهد همیشه دوست دارن از بهترین اساتید زبان عربی و مکالمه عربی استفاده کنن

آموزشگاه زبان عربی خوب در مشهد کجاست؟

اگر دنبال یه موسسه آموزش زبان عربی در مشهد میگردی ما اینجا در موسسه زبانهای خارجی MCI یه دپارتمان تخصصی آموزش زبان عربی داریم که بیش از ۲۰ سال سابقه آموزشی مکالمه زبانهای خارجی پشتوانه ش هست و سعی کردیم همه موارد از استاد گرفته تا سیستم های آموزشی و کلیه فاکتورهایی که باعث ایجاد کیفیت بهتر میشه رو رعایت کنیم تا شما با اعتماد کامل موسسه ما رو انتخاب کنین.

آموزش زبان عربی در موسسه زبان عربی MCI مشهد چگونه است؟

♦  ما در موسسه زبان MCI زبان عربی رو با تلفیق عربی فصیح و لهجه آموزش میدیم.

♦ کلاٌ ۸ ترم آموزش زبان عربی داریم که با فصیح شروع میشه  و کم کم لهجه (عراقی شامی خلیجی) بهش اضافه میشه و ترم ۷ و ۸ کلا آموزش لهجه هست.

♦ زبان آموزا تقریبا از اواسط ترم ۲ میتونن زبان عربی رو بصورت ابتدایی صحبت کنن.

آموزش زبان عربی در موسسه زبان MCI کلا بر پایه مکالمه است.

♦ میتونی زبان عربی رو در کوتاهترین زمان یاد بگیری.

♦ کلاسهای زبان عربی در موسسه زبان MCI هم بصورت ۳ روز در هفته برگزار میشه هم بصورت فشرده و ۴ روز در هفته

♦ تو موسسه زبان عربی MCI برای یادگیری زبان عربی میتونی استاد عرب زبان داشته باشی و لهجه های عربی (عراقی شامی خلیجی) رو از نزدیک ببینی,

" نکته مهم که باید در انتخاب کلاس زبان عربی رعایت بشه "

متأسفانه چیزی که الان در بعضی موسسات زبان عربی در مشهد به نام آموزش زبان عربی داره صورت میگیره استفاده از اساتیدی هست که  صرفا میتونن صحبت کنن (آنهم با زبان مادری) و به اصول دیگر آموزش زبانی عربی اساساٌ توجهی ندارند. به طوری که زبان آموز یک زبان را فرا نمیگیرد بلکه برخی عبارات و واژگان عربی را حفظ میکنند.
و دو نکته دیگه
اول اینکه اولین و آخرین آسیب در جهت جلوگیری از آموزش شما ، غیبت از جلسات درس است و دومین آسیب اما عجله هست که زبان آموز باید دائماً باید خود را کنترل نموده و این هدف را با خود مرور کند و با صبر و کمک استاد تا آخر این راه را ادامه دهد.

حس خوب مکالمه عربی روان رو در موسسه زبان عربی MCI تجربه کن

کلاس زبان عمومی بریم یا کلاس زبان خصوصی؟

اگر هدفت از یادگیری زبان خارجی ، مکالمه زبان خارجی مثل زبان انگلیسی یا زبان فرانسه یا زبان عربی هست کلاس عمومی بهتر هست. معمولا مهمترین عاملی که از صحبت کردن جلوگیری میکنه ( حتی در زبان فارسی) خجالت کشیدن از ابراز عقیده جلوی دیگران و کم رویی هست. در کلاس زبان عمومی  در یک فصای واقعی قرار میگیری و مجبوری جلوی بقیه زبان آموزا صحبت کنی و این باعث میشه اون مانعی که جلوت هست برداشته بشه و اینکه انگیزه رقابتی که در کلاس عمومی هست در کلاس خصوصی نیست.
ما اینجا در موسسه زبانهای خارجی MCI یه دپارتمان تخصصی آموزش زبان انگلیسی و فرانسه کودکان و نوجوانان داریم که بیش از ۲۰ سال سابقه آموزشی مکالمه زبانهای خارجی پشتوانه ش هست و سعی کردیم همه موارد فوق از استاد گرفته تا سیستم های آموزشی و کلیه فاکتورهایی که باعث ایجاد کیفیت بهتر میشه رو رعایت کنیم تا شما با اعتماد کامل فرزندتون رو به ما بسپرین.

درباره ما

آموزشگاه زبان انگلیسی مهر سجاد MCI از سال ۱۳۸۱ در مشهد در زمینه آموزش زبان انگلیسی شروع به فعالیت کرد، ما در موسسه مون فقط ۳ تا زبان رو به صورت تخصصی کار میکنیم در همه سطوح، چون اعتقادمون اینه که رو تعداد زبان کمتری با کیفیت کار کنیم بهتره تا تعداد زیادی زبان باشه ولی با کیفیت پایین.

فضای مجازی

تمامی حقوق متعلق به موسسه MCI میباشد

شروع ترم فروردین 1403

شروع کلاسهای زبان انگلیسی فرانسه عربی

ترم فروردین 1403 داره شروع میشه اگه هنوز ثبت نام نکردی عجله کن تا جلسات رو از دست ندی

سال جدید رو پر انرژی شروع کن