موسسه آموزش زبان MCI

۳۸۴۵۲۵۲۴

info@mehrsajjad.ir

موسسه زبان mci

دپارتمان فرانسه

چرا زبان فرانسه یاد بگیریم؟

فرانسه،زبان رسمی ۳۰ کشور دنیا مثل بلژیک ، کانادا،لوکزامبورگ، سنگال، سوییس و… و ۱۴ کشور مستعمر ، مثل پلی نریی فرانسه ،سنت مارتین، سنت پیروماژلال و … می باشد.
این زبان ، زبان مادری۳۶ میلیون نفر در سراسر دنیاست و حدود ۱۹۰ میلیون نفر ، فرانسه را به عنوان زبان دوم صحبت می کنند . هم چنین حدود ۲۰۰ میلیون نفر در سراسر دنیا آن را فرا گرفته اند .اجتماعات فرانسه زبان در ۵۷ کشور دنیا وجود دارد . به جز فرانسه که مبدا این زبان است ،سایر فرانسه زبان ها در کانادا ، به ویژه کبک ،نیوبرانزویک ، اونتاریو و نیزباژیک ، سوییس ، لوکزامبورگ و مناطقی در آمریکا مثل ایالت مین و لوییزیانا حضور دارند.
بیشتر کسانی که فرانسه زبان دوم آنهاست ف در آفریقایی فرانسه زبان مثل کشور های جمهوری آفریقای مرکزی ، ساحل عاج ، نیجر ، جمهوری کنگو و … زندگی می کنند.

۱۰ دلیل برای اینکه زبان فرانسه را یاد بگیریم:

  1.  بیش از ۲۰۰ میلیون نفر در ۵ قاره دنیا به زبان فرانسه صحبت می کنند.
  2.  با یادگیری این زبان قادر خواهید بود در رشته دلخواه و در برترین دانشگاه های فرانسوی زبان، در کشور فرانسه ، کانادا و سایر نقاط دنیا ، تحصیل کنید.
  3.  توانایی در صحبت کردن به این زبان ، شانس شما را در بازار های بین المللی چندین برابر می کند .
  4.  فرانسه زبان بین المللی در مد ، تئاتر ، معماری، رقص ، هنر های تجسمی و آشپزی است.
  5. فرانسه پر بازدید ترین کشور جهان با بیش از ۷۰ میلیون توریست در سال می باشد.
  6.  بعد از زبان های انگلیسی و آلمانی ، فرانسه سومین زبان روی اینترنت است.
  7.  فرانسه زبان عشق و ادبیات، فرانسه زبانی بسیار غنی در حوزه ادبیات می باشد تا جایی مه به آن لقب ” زبان عشق ” داده شده است و دانش این زبان به شما این امکان و لذت می دهد که غنی ترین ادبیات جهان به زبان اصلی تجربه کنید.
  8.  یادگیری زبان فرانسه ، به یادگیری دیگر زبان های لاتین کمک خواهد کرد.
  9.  فرانسه زبان رسمی ONU ، اتحادیه اروپا ،یونسکو ، کمیته بین المللی المپیک ، صلیب سرخ و بسیاری از دیگر زبان ازدیگر نهاد های بین المللی می باشد.
  10.  زبان فرانسه زبان دلپذیر و ساده برای یادگیری است. چرا که متد های متنوع و جذابی برای یادگیری کودکان و بزرگسالان وجود دارد.

آزمون های TCFوTEFوDELFوDALF چیست؟

موسسه زبان mci

آیا MCIدوره های آمادگیTEF و TCF داره؟

کلاس زبان عمومی بریم یا کلاس زبان خصوصی؟

اگر هدفت از یادگیری زبان خارجی ، مکالمه زبان خارجی مثل زبان انگلیسی یا زبان فرانسه  یا زبان عربی هست کلاس عمومی بهتر هست. معمولا مهمترین عاملی که از صحبت کردن جلوگیری میکنه ( حتی در زبان فارسی) خجالت کشیدن از ابراز عقیده جلوی دیگران و کم رویی هست. در کلاس زبان عمومی  در یک فصای واقعی قرار میگیری و مجبوری جلوی بقیه زبان آموزا صحبت کنی و این باعث میشه اون مانعی که جلوت هست برداشته بشه و اینکه انگیزه رقابتی که در کلاس عمومی هست در کلاس خصوصی نیست.
ما اینجا در موسسه زبانهای خارجی MCI یه دپارتمان تخصصی آموزش زبان انگلیسی و فرانسه کودکان و نوجوانان داریم که بیش از ۲۰ سال سابقه آموزشی مکالمه زبانهای خارجی پشتوانه ش هست و سعی کردیم همه موارد فوق از استاد گرفته تا سیستم های آموزشی و کلیه فاکتورهایی که باعث ایجاد کیفیت بهتر میشه رو رعایت کنیم تا شما با اعتماد کامل فرزندتون رو به ما بسپرین.

درباره ما

آموزشگاه زبان انگلیسی مهر سجاد MCI از سال ۱۳۸۱ در مشهد در زمینه آموزش زبان انگلیسی شروع به فعالیت کرد، ما در موسسه مون فقط ۳ تا زبان رو به صورت تخصصی کار میکنیم در همه سطوح، چون اعتقادمون اینه که رو تعداد زبان کمتری با کیفیت کار کنیم بهتره تا تعداد زیادی زبان باشه ولی با کیفیت پایین.

فضای مجازی

تمامی حقوق متعلق به موسسه MCI میباشد

شروع ترم فروردین 1403

شروع کلاسهای زبان انگلیسی فرانسه عربی

ترم فروردین 1403 داره شروع میشه اگه هنوز ثبت نام نکردی عجله کن تا جلسات رو از دست ندی

سال جدید رو پر انرژی شروع کن