بهترین آموزشگاه زبان در مشهد|موسسهMCI

۳۸۴۵۲۵۲۴

info@mci-institut.com

لوگوی موسسه زبان mci مشهد
استاد زبان خارجی

بازار داغ اساتید زبان با دانش زبانی ضعیف

حتما شما هم اخبار منتشر شده در مورد افت تحصیلی دانش آموزان رو شنیدین.طبق آمار اعلامی  میانگین معدل دانش آموزان به شدت پایین اومده .از شواهد برمیاد که این افت علمی در جاهای دیگه از جمله افرادی که زبان های خارجی یاد میگیرن هم مشاهده میشه.

ما از ابتدا در موسسه زبان MCI  به منظور آموزش صحیح و با کیفیت از کسانی که قصد دارن زبان خارجی تدریس کنن آزمونهای کتبی و شفاهی  به عمل میاریم. بطوریکه در طول این سالها افراد زیادی در این آزمونها نمره قبولی رو کسب میکردن. ولی متاسفانه در طول یکی دو سال اخیر افت شدید علمی در شرکت کنندگان در آزمون ورودی اساتید دیده میشه بطوریکه بیش از۷۰ درصد متقاضیان موفق به کسب نمره قبولی نمیشن.

به نظر میرسه یکی از دلایل این افت میتونه انبوه دوره های TTC (آموزش روش تدریس) باشه که بعضاً توسط افراد فاقد صلاحیت لازم در جای جای شهر برگزار میشه و فاقد هرگونه نظارت و استانداردی میباشد.بعضی از این دوره ها بدون برگزاری هرگونه آزمونی برای سنجش دانش اساتید و بعضاً بی کیفیت برگزار میشه و این حس را به شرکت کننده در دوره (که عموما فاقد تجربه تدریس میباشند) القاء نموده که در ماراتن تدریس زبان موفق بوده و هم اکنون خود را جزئی از خانواده اساتید زبان و آرزوی خود را دست یافته میبیند.همین خودباوری کاذب باعث شده که فرد کار را تمام شده در نظر گرفته و هیچگونه تلاشی جهت ارتقاء سطح دانش خود ننماید.

گرچه مهارت و هنر تدریس ازمولفه های استاد خوب به شمار میرود ولی به هیچ عنوان نمیتوان نقش دانش را نادیده گرفت. یک استاد زبان هرچند که در روش تدریس و انتقال مطلب و جذب زبان آموز مهارت داشته باشه ولی در صورت نداشتن دانش کافی  حتما مطالب آموزشی را غلط آموزش خواهد داد و آموزش غلط باعث میشه پایه زبانی زبان آموز از ابتدا اشتباه گذاشته شده و در آینده اصلاح اون بسیار دشوار خواهد بود.

 

دیدگاه ها بسته شده است

استخدام استاد زبان 1 موسسه زبان مشهد